Zodra wij je bestelling verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan DHL, DPD of PostNL.
Track & Trace
Zodra wij het brievenbuspakje aan DHL, DPD of PostNL aangeboden hebben, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Wanneer je niet thuis bent
Je hoeft niet thuis te zijn bij het bezorgmoment, omdat het pakketje in de brievenbus past.
Verzendbevestiging
Zodra wij je bestelling verwerkt hebben, ontvang je van ons een verzendbevestiging per e-mail. Je bestelling wordt dan dezelfde dag nog aangeboden aan DHL, DPD of PostNL.
Track & Trace
Zodra wij het pakket aan DHL, DPD of PostNL aangeboden hebben, ontvang je een e-mail met een Track & Trace-code. Hiermee kun je jouw bestelling volgen.
Wanneer je niet thuis bent
Bij een mislukte bezorgpoging geeft de bezorger je pakket af bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje bij je achter. Hierop staat waar je jouw pakket kunt afhalen. Deze informatie vind je ook via Track & Trace.
Wanneer je pakket door DHL, DPD of PostNL retour gestuurd is neem dan z.s.m. contact op met ons.
Je kunt jouw bestelling ophalen zodra je van ons de volgende e-mail krijgt: ‘Jouw bestelling ligt klaar’. Laat deze e-mail zien zodra je in de winkel bent, zodat we jouw bestelling snel kunnen vinden.
Je kunt je bestelling afhalen tijdens onze openingstijden. Het is niet nodig om hiervoor een afspraak te maken. Wil je buiten onze reguliere openingstijden je bestelling afhalen? Maak dan een afspraak.
Voor artikelen die niet op voorraad zijn in de webshop kunnen twee verschillende levertijden van toepassing zijn. Sommige artikelen kunnen binnen 14 werkdagen geleverd worden. Soms komt het echter voor dat de levertijd onbekend is. Bij deze artikelen wordt dan aangegeven: 'product niet op voorraad'. Je dient dan rekening te houden met een langere levertijd.
Bestelling met meerdere artikelen
Heb je een bestelling geplaatst met artikelen die niet allemaal direct leverbaar zijn? Dan streven we ernaar om de bestelling in één keer uit te leveren zodra deze compleet is. Afhankelijk van de levertijd van de artikelen die niet op voorraad zijn, kan er een deellevering plaatsvinden.
Retourneren & annuleren
Zeker! Heb je je vergist of ben je niet tevreden met je online aankoop? Geeft niets, gelukkig heb je 14 dagen bedenktijd. En nadat je jouw product hebt aangemeld als retour, heb je nog 14 dagen om ‘m te verzenden. Bekijk hier welke producten je kunt retourneren.
Dat is mogelijk. Heb je het product dat je wilt retourneren gekocht in de winkel? Producten die je hebt gekocht in de winkel, kun je binnen 14 dagen inruilen voor een ander product of een tegoedbon. Er zijn wel wat voorwaarden:
Je hebt het originele aankoopbewijs van Nonstop Records nog en neemt dit mee naar de winkel
Het product is onbeschadigd, compleet en zit nog in de originele verpakking
Een eventuele verzegeling is niet verbroken
Het product is ongebruikt
Kun je het hele lijstje afvinken? Dan kun je jouw product direct in onze winkel inruilen. Voldoet het product niet meer aan één of meerdere punten? Neem dan contact op met onze klantenservice. We gaan dan op zoek naar een passende oplossing.
1. Controleer je product
Zorg ervoor dat het product compleet is. Zorg er daarnaast voor dat het product ongebruikt is. Heb je jouw product beschadigd of is het incompleet? Dan kun je ‘m helaas niet meer retourneren. Doe het product daarna terug in de originele verpakking en pak deze goed in. Dan raakt-ie niet beschadigd tijdens het vervoer.
2. Meld je retourzending aan
Vul hiervoor dit formulier in.
3. Verstuur je retour
Zet het adres op de doos en lever je retourzending in bij een vervoerder. Wij gebruiken bijvoorbeeld DHL, DPD of PostNL. Ons adres is:
Nonstop Records t.a.v. Retour webshop bestelnummer #XXXXXX Irmstraat 51 6369 VM Simpelveld
Vul achter ‘bestelnummer’ het originele bestelnummer in. Dit nummer heeft meestal 6 cijfers. Je vindt ‘m op je factuur.
Vergeet niet om een Track & Trace-code te vragen, als je jouw retour aflevert bij de vervoerder. Zo kun je jouw retourzending volgen en zie je wanneer wij ‘m hebben ontvangen.
Als je zending voldoet aan de retourvoorwaarden, ontvang je het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Hiervoor gebruiken we de betaalmethode die jij gebruikte bij aankoop. Het hele proces van verwerking, controle en terugbetaling duurt maximaal 14 dagen. Duurt het langer? Neem dan contact met ons op.
Wij nemen niet alle producten terug. Sommige producten zijn uitgesloten van retour:
Geluidsdragers (zoals Vinyl, CD's en Cassettebandjes), waarvan de verzegeling is verbroken.
Beelddragers (zoals DVD's en Blu-rays), waarvan de verzegeling is verbroken.
Producten die vergelijkbaar zijn met de bovenstaande producten.
Het retourneren via de winkel is altijd gratis.
Wanneer je een bestelling op basis van de 14 dagen bedenktijd wilt retourneren, zijn de verzendkosten van de retourzending voor jouw eigen rekening.
Heb je een verkeerd of defect product ontvangen? Ook dan is retourneren gratis. Wij nemen de verzendkosten van de retourzending op ons.
Heb je jouw verzendbevestiging nog niet gekregen? Dan kun je jouw online bestelling nog annuleren. Dit doe je door